Warunki współpracy

Rebel Sp. z o.o. jest hurtownią, w której mogą się Państwo zaopatrywać w gry planszowe, karciane i towarzyskie oraz akcesoria z nimi związane. Hurtownia prowadzi współpracę wyłącznie z partnerami zajmującymi się dalszą odsprzedażą produktów. Zamówienia w hurtowni składa się za pośrednictwem strony internetowej https://hurt.rebel.pl, dzięki czemu mają Państwo wgląd w aktualne ilości produktów w naszym magazynie i możliwość natychmiastowego złożenia zamówienia.

Rejestracja w systemie hurtowym

Aby zarejestrować się jako odbiorca hurtowy należy prowadzić firmę zajmującą się dalszą odsprzedażą gier i zabawek, następnie wypełnić formularz rejestracyjny. Po rejestracji Państwa konto zostanie poddane weryfikacji pod względem prowadzonej działalności na podstawie podanego numeru NIP. W przypadku problemów z weryfikacją skontaktujemy się z Państwem.

Po aktywacji konta hurtowego wysyłamy wiadomość e-mail z odpowiednią informacją. Po jej otrzymaniu od razu możliwe jest składanie zamówień.

Proces składania zamówienia

Aby zamówić produkty z oferty hurtowni należy po zalogowaniu wrzucić je do wirtualnego koszyka i potwierdzić zamówienie tak jak ma to miejsce w wielu sklepach internetowych, z ta różnicą, że odbiorcy hurtowemu przysługują dodatkowe rabaty.

Ceny i rabaty

W ofercie posiadamy produkty wszystkich czołowych dostawców gier planszowych, karcianych i towarzyskich z całej Polski, a także posiadanych w dystrybucji gier wydawnictw zagranicznych. Po zalogowaniu przy każdej kategorii widnieje rabat przysługujący na produkty należące do danej kategorii, inny dla poszczególnych producentów i naliczany od sugerowanej ceny detalicznej (SCD). Dodatkowo w przypadku niektórych z kategorii umożliwiamy zamówienie opakowań zbiorczych oferując dodatkowy rabat za każde zamówione opakowanie.

Ceny sugerowane przez producenta nie są wiążące dla naszych odbiorców hurtowych. Jako niezależni detaliści mają Państwo pełne prawo do dyktowania własnych cen, niezależnie od tego, czy będą one niższe, wyższe czy takie same jak sugerowane.

Warunki płatności i limity kredytowe

Po rejestracji w systemie hurtowym jako nowy odbiorca pierwsze trzy zamówienia muszą Państwo opłacić z góry, na kolejne przysługuje 14-dniowy termin płatności.

Na wszystkie złożone zamówienia z terminem płatności obowiązuje łączny limit kredytowy wynoszący 3000 zł brutto. Jeśli przekroczą Państwo tę wartość to wysyłka kolejnych zamówień będzie możliwa dopiero po zejściu poniżej tego limitu. Wartość limitu wzrasta wraz ze wzrostem obrotów każdego odbiorcy hurtowego i ustalana jest indywidualnie.

W przypadku pomyślnej współpracy i dużych obrotów oferujemy możliwość współpracy faktoringowej, która cechuje się nawet 90 dniowym terminem płatności oraz niemal nieograniczonym limitem kredytowym.

Realizacja wysyłki i minimum logistyczne

Wysyłkę zamówień realizujemy codziennie od poniedziałku do piątku. Zamówienie musi do nas wpłynąć przed godziną 12:00, aby mieć gwarancję, że zostanie nadane jeszcze tego samego dnia, lub przed godziną 10:00 jeśli jest to wysyłka paletowa.

Zamówienia są dostarczane w przeciągu 48 godzin w dni robocze, od momentu pojawienia się zamówienia w systemie (jeżeli zamówienia są opłacone, lub nie są przekroczone terminy płatności). W przeważającej większości firmy spedycyjne z którymi pracujemy dostarczają zamówienia w przeciągu 24 godzin, niekiedy zdarza się jednak, że z uwagi na rozmaite utrudnienia czas realizacji może wydłużyć się do 48 godzin,

Minimum logsityczne niezbędne do darmowej wysyłki wynosi 700 zł brutto. Możliwa jest również wysyłka zamówień o mniejszej wartości, ale wtedy doliczamy koszt wysyłki kurierskiej wynoszący 18 zł. Realizujemy również wysyłkę zamówień hurtowych za pobraniem, podczas której płatność będzie dokonywana podczas dostarczenia paczki przez kuriera. Wartość zamówienia wysyłanego w opcji płatności przy odbiorze zamówienia nie może przekroczyć wartości 1000 zł brutto.

GeisUPS

Dostarczamy zamówienia firmami kurierskimi UPS (paczki) oraz GEIS (palety).

Zamówienia wysyłamy jedynie na adresy prowadzenia działalności naszych kontrahentów. Nie prowadzimy współpracy opartej o model dropshippingowy.

Zwroty i reklamacje

Na wszystkie zamówione pozycje przysługuje 100% prawo zwrotu w terminie do 30 dni pod warunkiem, że zwracane pozycje nadają się do dalszej odsprzedaży (nie są uszkodzone, nie noszą śladów użycia). Prawo zwrotu nie przysługuje na opakowania zbiorcze, pakiety i produkty z kategorii "wyprzedaż".

Reklamacje gier uszkodzonych w dostawie rozpatrywane są na podstawie otrzymanych zdjęć uszkodzonej przesyłki oraz protokołu szkody sporządzonym w obecności kuriera. Tylko komplet tych materiałów jest dla nas podstawą do wszczęcia postępowania reklamacyjnego. W celu zgłoszenia reklamacji należy przesłać je na adres hurt@rebel.pl wymieniając produkty, które uległy uszkodzeniu w transporcie. Po akceptacji reklamacji z naszej strony wymienione produkty odsyłają Państwo na swój koszt, na adres hurtowni.

Po ich otrzymaniu wystawiamy na nie fakturę korygującą, bądź wysyłamy do Państwa nieuszkodzone egzemplarze, wedle życzenia.

Adres do wysyłki zwrotów i reklamacji:

Rebel Sp. z o.o.
Piotr Widerski
ul. Budowlanych 64c
80-298 Gdańsk

Z dopiskiem „REKLAMACJA” lub "ZWROT"

Wsparcie

Materiały reklamowe

Dysponujemy dużą ilością ulotek, plakatów i katalogów związanych z ofertą naszej hurtowni, na życzenie możemy je dołożyć do zamówienia. W takiej sytuacji prosimy podczas jego składania o dodanie w polu „komentarz” prośby o dołączenie materiałów reklamowych.

Dodatkowe narzędzia

Przygotowaliśmy dla Państwa zestaw narzędzi pomocnych przy zamawianiu i korzystaniu z oferty hurtowni. Są to:

  • import dostępnych produktów w postaci listy produktów,
  • lista kategorii w ofercie hurtowni,
  • lista odnośników do zdjęć wszystkich produktów.

Są one dostępne przez dolny panel po prawej stronie, w zakładkach Eksport danych i Import zamówienia (linki dostępne po zalogowaniu).

Newsletter

Każdy z odbiorców hurtowych zostaje zapisany do newslettera, w którym zawieramy wszystkie istotne informacje o nadchodzących premierach, dodrukach, najnowszych dostawach, promocjach i ważnych informacjach dotyczących pracy hurtowni. Z newslettera można się wypisać, ale z doświadczenia wiemy, że nie warto rezygnować z tego cennego źródła aktualnych informacji.

Do bazy newslettera można dopisać więcej adresów, dzięki czemu mogą go otrzymywać także pracownicy firmy. Można zaznaczyć także opcję czy będą otrzymywać newsletter z cenami hurtowymi czy tylko z sugerowaną ceną producenta.

Zarządzać newsletterem można w z panelu Ustawienia newslettera (link dostępny po zalogowaniu).